Treballa diferent, Cap. 3 ‘Col·laborar és humà’

Finalment estic content de poder-vos oferir el text que vaig preparar aquest estiu per intentar explicar quin valor aporten les xarxes a les organitzacions, que estic segur que és un tema que ens interessa a tothom. No sé si me n’he sortit del tot; per això, m’agradaria que llegíssiu aquest capítol 3 “Collaborare humanum est” del llibre Treballa diferent. Xarxes corporatives i comunitats professionals, editat pel Departament de Justícia (Generalitat de Catalunya). I sobretot que em comenteu aquí si he aconseguit aportar idees noves per ajudar les organitzacions a funcionar en xarxa. Què me’n dieu?

2 thoughts on “Treballa diferent, Cap. 3 ‘Col·laborar és humà’

    • Oi tant, Manel! Per això, en el capítol intento explicar com hem d’anar combinant estratègies col·laboratives amb d’altres que fomentin més la sana competitivitat i rivalitat, segons el moment de maduresa de la institució.

      Espero que li puguis trobar tota la utilitat que li he acabat trobant, i que és molta😉

      M'agrada

Deixa un comentari

