Com serà la nova Administració? / ¿Cómo será la nueva Administración?
Rate this:
Comparteix-ho / Share this:
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Fes clic per compartir al Linkedin (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per imprimir (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per enviar un enllaç per correu electrònic a un amic (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pocket (S'obre en una nova finestra)
No paras, Jordi! ¿Has visto el blog del Plan de Innovación Pública (PIP) que acabamos de poner en marcha? ¿Y la presencia del PIP en las redes sociales? Todavía estamos con hilvanes, pero pronto vas a tener que actualizar la presentación ;-).
M'agradaM'agrada
Jordi,
Molt bona presentació!
De fet, crec que aquests conceptes: transparència, col·laboració, participació… es resumeixen en més implicació de tota la societat en els afers públics.
De fet, el bon funcionament dels serveis públics ens afecta a tothom, no només a l’Administració, per tant, té lògica que tots ens hi impliquem.
A més, amb les TIC, aquesta implicació és més fàcil i potent que mai…
Què esperem doncs?
El canvi de mentalitat… al cap i a la fi, molta gent es queixa dels serveis públics, però molt poca fa alguna acció (per senzilla que sigui) per millorar-los.
L’únic que ens falta és el canvi de mentalitat… la resta ja ho tenim (bastant) resolt.
Gràcies per compartir aquesta presentació.
M'agradaM'agrada
@Iñaki Ortiz Muy buena iniciativa, que espero pronto colocar como experiencia exitosa (pues lo será) en mis presentaciones 😉
@MarcG Gràcies, celebro que t’hagi agradat, una persona experta com tu 🙂
Necessitava posar una mica d’ordre en els tres conceptes. I a la vegada recollir tot el que vam compartir/aprendre en el passat Personal Democracy Forum de fa 15 dies, esdevingut al Paraninf de la Universitat de Barcelona. Lligant-ho amb el tema de l’open data.
Com ja coneixeu, insisteixo darrerament a fer extensiu el concepte de la transparència a la societat en general, però en especial a les entitats no públiques que presten serveis públics (aerolínies, proveïdors de telefonia, etc.), que s’assabentin que la proclama d’una activitat pública transparent també va per ells!!!!
M'agradaM'agrada
Hola Jordi,
Excelente y muy completa presentación, ayuda mucho a ordenar los conceptos de transparencia y participación. Comparto la mayoría de tus planteamientos y tan sólo deseo que avancemos más rápido en Catalunya.
Un fuerte abrazo y muchas felicidades,
Bruno
@alterbru
M'agradaM'agrada
Hola Jordi,
Enhorabona per la presentació i per la concreció! Fa dies que volia fer aquest mateix “exercici” perquè el Personal Democracy Forum va ser una gran font d’inspiració! Tenia pendent ordenar una mica millor totes les idees i la teva feina em serà de gran ajuda.
Gràcies!
M'agradaM'agrada
Gràcies, Bruno. Sí, jo també crec que hem de posar la directa si volem continuar bregant per aconseguir una societat i unes organitzacions més productives.
Elena, celebro que t’hagi agradat. La part d’iniciatives ciutadanes de participació tipus FixMyStreet és la que van apuntar al Personal Democracy Forum, i la he pogut relacionar amb els altres conceptes de transparència i col·laboració. No sé si et passa però molts cops no acabem de relacionar els conceptes que estan més en boga. I volia fer una presentació per ordenar-los i relacionar-los amb els objectius i l’estratègia de canvi.
Gràcies per donar l’opinió i passar pel Graellsbloc 🙂
M'agradaM'agrada